Brat/bieleta suspensie, stabilizator NISSAN PRIMERA 96- Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator NISSAN PRIMERA 96-

OEM: 23724
Cod webshop: W02290683
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 2
Pret: 33.97 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Lungime [mm]
165
Filet exterior (mm)
M10 x 1,25
Material
otel
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,260
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OEM
ASVA
FEBEST
SOMORA
MAPCO
MAPCO
3RG
VEMA
A.B.S.
FRAP
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
ASVA
LEMFÖRDER
MEYLE
JPGROUP
FORMPART
FORMPART
SIDEM
SAKURA
SPIDAN
TALOSA
BENDIX
TALOSA
MALÒ
NK
METZGER
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
STELLOX
STELLOX
OCAP
STELLOX
STELLOX
EUROBRAKE
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
ORIGINALIMPERIUM
MAXGEAR
SWAG
TRISCAN
KAGER
CAUTEX
KAGER
RUVILLE
RTS
KAMOKA
BORG&BECK
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DJPARTS
ASHIKA
FARESA
FIRSTLINE
FLENNOR
KAWE
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
IPSParts
HERTH+BUSSJAKOPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
JAPKO
NIPPARTS
NIPPARTS
YAMATO
TRW
MONROE
FENOX
MDR
NPS
NPS
ASHUKI
ASHUKI
MOOG
MOOG
RIW
RIW
PATRON
QUINTONHAZELL
QHTalbros
MGA
JAPANPARTS
KAVOPARTS
DIEDERICHS
KAVOPARTS
FAIAutoParts
FAIAutoParts
DELPHI
VAICO
VAICO
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.