Brat/bieleta suspensie, stabilizator MITSUBISHI PAJERO 00- Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator MITSUBISHI PAJERO 00-

OEM: ADC48510
Cod webshop: W02382586
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 56.09 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar articol par
ADC48511
Lungime [mm]
110
Filet exterior (mm)
M12 x 1,25
Deschidere cheie
19
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
0,35
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
ASVA
FEBEST
JAPKO
DELPHI
VAICO
VAICO
JAPKO
ASHUKI
ASHUKI
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
VEMA
ASVA
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
MITSUBISHI
SPIDAN
SPIDAN
TALOSA
FEBEST
TALOSA
MALÒ
MALÒ
NK
NK
MAPCO
MAPCO
STELLOX
STELLOX
BENDIX
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
SIDEM
SIDEM
ORIGINALIMPERIUM
ORIGINALIMPERIUM
MAXGEAR
MAXGEAR
TRISCAN
TRISCAN
BENDIX
KAGER
KAGER
BORG&BECK
BORG&BECK
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
COMLINE
DJPARTS
DJPARTS
OCAP
FIRSTLINE
FIRSTLINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
OCAP
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
YAMATO
YAMATO
TRW
TRW
NPS
NPS
ASHIKA
RIW
RIW
MOOG
MOOG
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MDR
MDR
PATRON
PATRON
ASHIKA
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
QHTalbros
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KAVOPARTS
KAVOPARTS
FAIAutoParts
FAIAutoParts
DELPHI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.