Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: MGZ-219006
Cod webshop: W02754299
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 22.78 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Dimensiune filet 2
M12x1,75
Dimensiune filet 1
M12x1,75
Bara/bieleta
bara torsiune
Lungime [mm]
287
Partea de montare
Axa fata stanga
Numar articol par
616 060 0014
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
TOPRAN
CHEVROLET
GENERAL MOTORS
SASIC
VEMA
A.B.S.
FEBI BILSTEIN
AUTOMEGA
ORIGINAL IMPERIUM
OCAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FRAP
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
OPEL
VAUXHALL
OPEL
AUTOMEGA
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
TALOSA
MALÒ
NK
MAPCO
MAPCO
METZGER
ASHIKA
FORMPART
METZGER
TRISCAN
KAGER
SWAG
SIDEM
RUVILLE
CHEVROLET
GENERAL MOTORS
CHEVROLET
ASHIKA
GENERAL MOTORS
CHEVROLET
GENERAL MOTORS
RTS
KAMOKA
DITAS
BLUE PRINT
BORG & BECK
BIRTH
RIW
JAPKO
DEEZA
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
MONROE
OEM
JAPKO
NIPPARTS
MOOG
MOOG
QUINTON HAZELL
JP GROUP
RIW
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
JP GROUP
DELPHI
OEM
MGZ-219006
ASHUKI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.