Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: MGZ-212024
Cod webshop: W02754669
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 28.83 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Dimensiune filet 2
M10x1,5
Dimensiune filet 1
M10x1,5
Articol extins/Info extins
cu prelungitor de cheie
Bara/bieleta
bara torsiune
Lungime [mm]
229
Partea de montare
Axa fata stanga
Varianta heavy-duty
Numar articol par
28-16 060 0025/HD
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
JAPKO
ASHUKI
ASHUKI
VEMA
A.B.S.
MEYLE
DEEZA
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
OCAP
LEMFÖRDER
FRAP
JP GROUP
FORMPART
FORMPART
NK
MAPCO
MALÒ
MALÒ
ASHIKA
METZGER
METZGER
HYUNDAI
SPIDAN
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
SIDEM
TRISCAN
TRISCAN
ASHIKA
TRISCAN
KAGER
KAGER
SWAG
RUVILLE
SWAG
RTS
KAMOKA
BLUE PRINT
BLUE PRINT
ASHIKA
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
COMLINE
DJ PARTS
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
ASHIKA
KAWE
OPTIMAL
DEEZA
METZGER
RIW
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
YAMATO
TRW
JAPKO
METZGER
RIW
DEEZA
MOOG
MONROE
OEM
NIPPARTS
PARTS-MALL
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
JAPKO
QUINTON HAZELL
RIW
RIW
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI AutoParts
JAPKO
DELPHI
DELPHI
OEM
MGZ-212024

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.