Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: JTS7618
Cod webshop: W02113488
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 57.84 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Lungime [mm]
261
Articol extins/Info extins
cu acceasorii
Bara/bieleta
bara torsiune
Vehicul cu volan pe stânga/dreapta
pentru volan pe stanga/dreapta
Dimensiune filet
M10*1.25
Incarcare date...
OEM
BENDIX
BENDIX
MAPCO
VAICO
MAPCO
FEBIBILSTEIN
A.B.S.
A.B.S.
FEBIBILSTEIN
FEBIBILSTEIN
LEMFÖRDER
BENDIX
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
SPIDAN
SPIDAN
MAPCO
MAPCO
TALOSA
OCAP
TALOSA
TALOSA
NK
NK
NK
METZGER
METZGER
METZGER
SPIDAN
SPIDAN
OCAP
METZGER
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SWAG
OCAP
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
CHEVROLET
CHEVROLET(SGM)
CHEVROLET
DAEWOO
CHEVROLET
DAEWOO
OCAP
DAEWOO
CHEVROLET
DAEWOO
BUICK(SGM)
DAEWOO
RTS
DITAS
BLUEPRINT
FIRSTLINE
BLUEPRINT
BLUEPRINT
BLUEPRINT
BIRTH
MOOG
MOOG
DITAS
METZGER
METZGER
FIRSTLINE
FIRSTLINE
MAPCO
FIRSTLINE
FLENNOR
OPTIMAL
HERTH+BUSSJAKOPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
MONROE
MONROE
MONROE
MAPCO
MOOG
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
KAVOPARTS
KAVOPARTS
FAIAutoParts
DELPHI
DELPHI
DELPHI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.