Brat/bieleta suspensie, stabilizator FORD MONDEO/S-MAX 06- 180M Marire poza
Brat/bieleta suspensie, stabilizator FORD MONDEO/S-MAX 06- 180M Brat/bieleta suspensie, stabilizator FORD MONDEO/S-MAX 06- 180M

Brat/bieleta suspensie, stabilizator FORD MONDEO/S-MAX 06- 180M

OEM: 716 060 0091/HD
Cod webshop: W02144378
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 84.20 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Dimensiune filet 2
M8x1,25
Dimensiune filet 1
M10x1,5
Articol extins/Info extins
cu prelungitor de cheie
Articol extins/Info extins
cu acceasorii
Bara/bieleta
bara torsiune
Lungime [mm]
179
Partea de montare
Axa spate dreapta
Partea de montare
Axa spate stanga
Varianta heavy-duty
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
MALÒ
A.B.S.
VEMA
VOLVO
FEBIBILSTEIN
SIDEM
SIDEM
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
ORIGINALIMPERIUM
OCAP
FEBIBILSTEIN
SPIDAN
SPIDAN
SWAG
NK
NK
MAPCO
METZGER
FORD
MEYLE
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
KAMOKA
KAMOKA
BORG&BECK
FORD
BORG&BECK
FIRSTLINE
FIRSTLINE
MOOG
MOOG
FLENNOR
KAWE
METZGER
FORD
DEEZA
DEEZA
FORTUNELINE
OPTIMAL
MONROE
MONROE
OEM
QUINTONHAZELL
FAIAutoParts
DELPHI
FORD
VAICO
VAICO
VAICO
DEEZA
FORD
FORD
MALÒ

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.