Brat/bieleta suspensie, stabilizator DAEWOO LEGANZA Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator DAEWOO LEGANZA

OEM: 29-16 060 0003
Cod webshop: W02346569
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 51.73 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Dimensiune filet 2
M10x1,25
Dimensiune filet 1
M10x1,25
Bara/bieleta
bara torsiune
Lungime [mm]
80
Numar articol par
29-16 060 0004
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
JAPKO
FAIAutoParts
FAIAutoParts
FAIAutoParts
DELPHI
DELPHI
VAICO
JAPKO
ASHUKI
ASHUKI
SASIC
VEMA
A.B.S.
A.B.S.
ASHIKA
A.B.S.
FEBIBILSTEIN
MALÒ
FEBIBILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
DEEZA
DEEZA
FORMPART
ORIGINALIMPERIUM
ASHIKA
FRAP
LEMFÖRDER
FORMPART
SPIDAN
MAPCO
MAPCO
SPIDAN
NK
NK
ASHIKA
CITROËN
PEUGEOT
METZGER
METZGER
SIDEM
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
ASHIKA
SIDEM
SWAG
RUVILLE
CHEVROLET
DAEWOO
RTS
KAMOKA
BLUEPRINT
BORG&BECK
BORG&BECK
ASHIKA
BIRTH
RIW
DENCKERMANN
NPS
DEEZA
DEEZA
MOOG
DJPARTS
DITAS
FIRSTLINE
JAPKO
FIRSTLINE
OPTIMAL
HERTH+BUSSJAKOPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
ASHUKI
MONROE
MONROE
OCAP
RIW
JAPKO
MITSUBISHI
OEM
DEEZA
NIPPARTS
METZGER
MOOG
DEEZA
PARTS-MALL
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
JAPKO
QHBenelux
RIW
RIW
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KAVOPARTS
KAVOPARTS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.