Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 42581
Cod webshop: W02076824
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 41.67 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Lungime [mm]
85
Filet exterior (mm)
M12 x 1,25
Filet exterior (mm)
M10 x 1,25
Deschidere cheie
19
Deschidere cheie
17
Culoare
negru
Material
otel
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,25
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OEM
ASVA
FEBEST
FORD
3RG
ROTA
VEMA
VEMA
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
Metalcaucho
MEYLE
FORMPART
SAKURA
KLAXCARFRANCE
MAPCO
MAPCO
MAPCO
TALOSA
MALÒ
BENDIX
NK
METZGER
NISSAN
NISSAN
STELLOX
SPIDAN
EUROBRAKE
MAGNETIMARELLI
SIDEM
ORIGINALIMPERIUM
OCAP
MAXGEAR
STARLINE
SWAG
TRISCAN
KAGER
SASIC
RUVILLE
RTS
RTS
KAMOKA
CAUTEX
DITAS
BLUEPRINT
BORG&BECK
BIRTH
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
FARESA
FARESA
FIRSTLINE
ASHIKA
FLENNOR
KAWE
OPTIMAL
G.U.D
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
YAMATO
TRW
KEYPARTS
MONROE
JAPKO
MOOG
MDR
NPS
RIW
QUINTONHAZELL
QHTalbros
CASALS
MGA
JAPANPARTS
KAVOPARTS
ASHUKI
FAIAutoParts
STC
DELPHI
VAICO
JPGROUP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.