Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 42389
Cod webshop: W02397839
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 68.77 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Lungime [mm]
255
Filet exterior (mm)
M10 x 1,25
Deschidere cheie
17
Material
otel
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,31
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
BENDIX
BENDIX
JPGROUP
MALÒ
STARLINE
KLOKKERHOLM
A.B.S.
VEMA
VEMA
MASTER-SPORT
ASMETAL
OCAP
TOPRAN
LEMFÖRDER
ORIGINALIMPERIUM
KRAFTAUTOMOTIVE
TALOSA
TALOSA
SPIDAN
NK
OCAP
NK
MAPCO
METZGER
EUROBRAKE
MAGNETIMARELLI
MAXGEAR
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
ASHIKA
FORDUSA
RUVILLE
RTS
KAMOKA
BLUEPRINT
BORG&BECK
BORG&BECK
BIRTH
COMLINE
JAPKO
DENCKERMANN
FORD
MAZDA
MAZDA
DJPARTS
FIRSTLINE
FIRSTLINE
MOOG
FLENNOR
KAWE
FORMPART
RIW
RIW
FORTUNELINE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
HERTH+BUSSJAKOPARTS
MONROE
MONROE
FORMPART
NPS
ASHUKI
MDR
NIPPARTS
QUINTONHAZELL
QHTalbros
MGA
JAPANPARTS
KAVOPARTS
KAVOPARTS
FORMPART
FAIAutoParts
FAIAutoParts
DELPHI
VAICO
OEM
FORD

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.