Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 37-16 060 0022/HD
Cod webshop: W02166179
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 72.45 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Dimensiune filet 2
M10x1,5
Dimensiune filet 1
M10x1,5
Bara/bieleta
bara torsiune
Lungime [mm]
130
Partea de montare
Axa spate dreapta
Partea de montare
Axa spate stanga
Varianta heavy-duty
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
VEMA
VAICO
VAICO
VAICO
ASHUKI
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FEBIBILSTEIN
A.B.S.
A.B.S.
ORIGINALIMPERIUM
MALÒ
DEEZA
ASHIKA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
JPGROUP
FEBIBILSTEIN
FORMPART
MEYLE
KRAFTAUTOMOTIVE
MAPCO
MAPCO
JAPKO
MAPCO
TALOSA
SPIDAN
NK
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
MALÒ
MALÒ
ASHIKA
METZGER
METZGER
SIDEM
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
SPIDAN
SWAG
TRISCAN
JAPKO
TRISCAN
KAGER
KAGER
KAGER
SIDEM
SWAG
RUVILLE
RTS
RTS
KAMOKA
ASHUKI
DITAS
BLUEPRINT
BORG&BECK
BIRTH
MOOG
COMLINE
DENCKERMANN
DJPARTS
METZGER
FIRSTLINE
PEUGEOT
FIRSTLINE
FLENNOR
KAWE
FORTUNELINE
OPTIMAL
NPS
DEEZA
RIW
METZGER
MOOG
IPSParts
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
TRW
TRW
MONROE
MONROE
OEM
PARTS-MALL
3RG
QUINTONHAZELL
JPGROUP
RIW
JAPANPARTS
KAVOPARTS
FAIAutoParts
FAIAutoParts
DELPHI
DELPHI
JAPANPARTS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.