Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 27438
Cod webshop: W02150821
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 47.98 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Lungime [mm]
92
Grosime [mm]
33
Filet exterior (mm)
M8 x 1,25
Deschidere cheie
13
Material
otel
Bara/bieleta
bara torsiune
Suprafata
zincat
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,110
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OEM
FEBEST
BENDIX
MEYLE
STARLINE
FORMPART
3RG
VEMA
A.B.S.
MASTER-SPORT
MALÒ
FRAP
BENDIX
AUTOMEGA
AUTOMEGA
JPGROUP
ORIGINALIMPERIUM
LEMFÖRDER
UNIGOM
SPIDAN
TOYOTA
TOYOTA
OCAP
TOYOTA
TOYOTA
MAPCO
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
Metalcaucho
PEUGEOT
NK
GSP
METZGER
SIDEM
MAPCO
STELLOX
MAGNETIMARELLI
SWAG
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
TOPRAN
TRISCAN
KAGER
STELLOX
TOYOTA
OCAP
RUVILLE
RTS
KAMOKA
BORG&BECK
BIRTH
LYNXauto
LYNXauto
MOOG
DENCKERMANN
FARESA
FARESA
FIRSTLINE
FLENNOR
AUTLOG
OPTIMAL
OPTIMAL
HERTH+BUSSJAKOPARTS
YAMATO
KEYPARTS
MONROE
MDR
ASHIKA
NIPPARTS
QUINTONHAZELL
QHTalbros
JAPANPARTS
KAVOPARTS
FAIAutoParts
STC
ASHUKI
DELPHI
RIW
JAPKO
FEBEST
VAICO
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.