Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 27262
Cod webshop: W02200005
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 42.93 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Lungime [mm]
97,5
Diametru exterior
8,5
Filet exterior (mm)
M8 x 1,25
Lungime filet [mm]
13
Deschidere cheie
10
Deschidere cheie
13
Bara/bieleta
bara torsiune
Suprafata
zincat
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,11
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OEM
ASVA
FEBEST
VEMA
VEMA
MEYLE
FRAP
LEMFÖRDER
UNIGOM
SPIDAN
FORMPART
SAKURA
BENDIX
SIDEM
JPGROUP
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
SCION
TALOSA
MALÒ
NK
GSP
BENDIX
MAPCO
METZGER
EUROBRAKE
MAGNETIMARELLI
ORIGINALIMPERIUM
MAXGEAR
SWAG
TRISCAN
KAGER
STELLOX
ASHIKA
TOYOTA
TOYOTA
RUVILLE
TOYOTA
RTS
KAMOKA
BORG&BECK
BIRTH
LYNXauto
LYNXauto
JAPKO
COMLINE
DENCKERMANN
DJPARTS
FIRSTLINE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
OPTIMAL
OPTIMAL
NIPPARTS
ASHUKI
HERTH+BUSSJAKOPARTS
YAMATO
KEYPARTS
MONROE
MDR
PATRON
QUINTONHAZELL
QHTalbros
JAPANPARTS
KAVOPARTS
FAIAutoParts
FAIAutoParts
NPS
ASHUKI
DELPHI
RIW
MOOG
FEBEST
VAICO
VAICO
SASIC
OEM
A.B.S.

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.