Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 19651
Cod webshop: W02200985
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 61.73 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Lungime [mm]
250
Filet exterior (mm)
M10 x 1,5
Material
plastic
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,23
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OEM
BENDIX
Metalcaucho
JPGROUP
JPGROUP
MALÒ
MAPCO
MAPCO
MAPCO
FORDUSA
STARLINE
3RG
OCAP
VEMA
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
A.B.S.
FRAP
FRAP
ASMETAL
AUTOMEGA
AUTOMEGA
TOPRAN
OCAP
TOPRAN
SIDEM
ORIGINALIMPERIUM
KRAFTAUTOMOTIVE
KRAFTAUTOMOTIVE
SPIDAN
TALOSA
SWAG
NK
CAUTEX
NK
METZGER
EUROBRAKE
ASAM
MEYLE
MAXGEAR
METZGER
METZGER
KAGER
TRISCAN
FORD
TRISCAN
SASIC
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RTS
RTS
DITAS
BORG&BECK
BORG&BECK
FORD
BORG&BECK
BIRTH
BIRTH
JAGUAR
LYNXauto
COMLINE
FARESA
FARESA
FORMPART
FIRSTLINE
FIRSTLINE
FIRSTLINE
MOOG
MOOG
FLENNOR
KAWE
RIW
AUTLOG
FORTUNELINE
FORMPART
OPTIMAL
G.U.D
ASHUKI
TRW
KEYPARTS
KEYPARTS
MONROE
MONROE
FENOX
QUINTONHAZELL
FORMPART
QHTalbros
MGA
MGA
STC
DELPHI
DELPHI
VAICO
FORDUSA
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.