Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 18264
Cod webshop: W02194514
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 37.27 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Lungime [mm]
105
Material
plastic
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
punte fata
Greutate (în kg)
0,230
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OEM
OCAP
OCAP
JPGROUP
FENOX
QHTalbros
QUINTONHAZELL
QHTalbros
MGA
FAIAutoParts
STC
DELPHI
VAICO
VAICO
JPGROUP
MOOG
MOOG
RIW
OEM
DIEDERICHS
STARLINE
MALÒ
OCAP
AUDI
SEAT
BENDIX
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
Metalcaucho
3RG
VEMA
FRAP
PROFIT
PROFIT
A.B.S.
A.B.S.
FORMPART
FORMPART
SWAG
BENDIX
ALANKO
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
ORIGINALIMPERIUM
UNIGOM
KRAFTAUTOMOTIVE
KRAFTAUTOMOTIVE
CAUTEX
KLAXCARFRANCE
TRUCKTECAUTOMOTIVE
MAPCO
MAPCO
TALOSA
TALOSA
GSP
NK
ASMETAL
METZGER
STELLOX
BIRTH
MEYLE
SPIDAN
EUROBRAKE
SIDEM
REDAELLIRICAMBI
ASAM
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
METZGER
METZGER
AUTOMEGA
TRISCAN
KAGER
SASIC
RUVILLE
RTS
KAMOKA
KAMOKA
BORG&BECK
BUGIAD
AUTOMEGA
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DJPARTS
DITAS
FARESA
FARESA
FIRSTLINE
FLENNOR
FLENNOR
TOPRAN
KAWE
AUTLOG
FORTUNELINE
FORTUNELINE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
TRW
KEYPARTS
MONROE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.