Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 11423
Cod webshop: W02195024
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 39.10 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Lungime [mm]
300
Material
otel
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
punte fata
Greutate (în kg)
0,165
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OEM
Metalcaucho
CAUTEX
MASTER-SPORT
MGA
FAIAutoParts
FAIAutoParts
STC
DELPHI
VAICO
VAICO
OEM
FORMPART
FORMPART
VEMA
STARLINE
MALÒ
FRAP
MAPCO
3RG
BENDIX
3RG
PROFIT
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
ASMETAL
ASMETAL
AUTOMEGA
ORIGINALIMPERIUM
OCAP
JPGROUP
KRAFTAUTOMOTIVE
KRAFTAUTOMOTIVE
SPIDAN
KLAXCARFRANCE
TALOSA
TALOSA
OCAP
PEUGEOT
PEUGEOT
FEBEST
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
NK
SPIDAN
METZGER
SIDEM
STELLOX
STELLOX
SASIC
EUROBRAKE
SWAG
ASAM
TOPRAN
MAXGEAR
SIDEM
SIDEM
METZGER
TRISCAN
TRISCAN
AUTOMEGA
KAGER
RUVILLE
RTS
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
BORG&BECK
DÜRER
BIRTH
LYNXauto
RIW
REDAELLIRICAMBI
COMLINE
DENCKERMANN
DITAS
DJPARTS
DJPARTS
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
AUTOMEGA
FARESA
FIRSTLINE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
OPTIMAL
G.U.D
TRW
TRW
KEYPARTS
LEMFÖRDER
MONROE
MONROE
FENOX
REDAELLIRICAMBI
MOOG
QUINTONHAZELL
QHTalbros
QHTalbros
QHTalbros
MGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.