Simering, cutie automata; Simering, ax cu came; Inel etansare, brat oscilant Marire poza

Simering, cutie automata; Simering, ax cu came; Inel etansare, brat oscilant

OEM: 12011839B
Cod webshop: W02100844
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 14.76 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru interior 1 [mm]
30
Diametru exterior 1 [mm]
42
Înaltime 1 [mm]
7
Material
FPM (cauciuc fluor)
Protectie antipraf
cu protectie antipraf
Tip turbulenta
rasucire la dreapta
Incarcare date...
OEM
FEBIBILSTEIN
FEBIBILSTEIN
ELRING
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
ELRING
MALÒ
ALFAROMEO
ALFAROMEO
FIAT
FIAT
LANCIA
LANCIA
GOETZE
GOETZE
GOETZEENGINE
MALÒ
GOETZEENGINE
GOETZE
GOETZE
GOETZEENGINE
GOETZEENGINE
FIAT
FIAT
ALFAROMEO
ALFAROMEO
FIAT
SUZUKI
FIAT
LANCIA
LANCIA
ALFAROMEO
ALFAROMEO
FIAT
FIAT
LANCIA
LANCIA
SWAG
SUZUKI
SWAG
OPEL
OPEL
VAUXHALL
VAUXHALL
SPESSO
SPESSO
FIAT
FIAT
HUTCHINSON
AJUSA
HUTCHINSON
HUTCHINSON
HUTCHINSON
FIAT
FIAT
LANCIA
LANCIA
LANCIA
LANCIA
GLASER
AJUSA
GLASER
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
REINZ
REINZ
REINZ
REINZ
REINZ
AJUSA
REINZ
OPEL
OPEL
SAAB
SAAB
SKF
SKF
PAYEN
PAYEN
AJUSA
PAYEN
FAIAutoParts
FAIAutoParts
FAIAutoParts
FAIAutoParts

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.