Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: KTR5123
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filet
cu filet pe dreapta
Tip filet
cu filet interior
Dimensiune filet 1
M14x1.5
Incarcare date...
OCAP
OCAP
BENDIX
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
KAVO PARTS
KSP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
FEBI BILSTEIN
MEYLE
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
SIDEM
SIDEM
SIDEM
FEBI BILSTEIN
KAGER
SPIDAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
SPIDAN
NK
sbs
sbs
MAPCO
METZGER
SWAG
SWAG
METZGER
TRISCAN
TRISCAN
SASIC
RTS
RTS
RUVILLE
BLUE PRINT
COMLINE
METZGER
NISSAN
NISSAN
MGA
OPTIMAL
FLENNOR
OPTIMAL
OPTIMAL
UNIPART
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
OEM
MONROE
NPS
NPS
NPS
MOOG
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
555
FAI AutoParts
FAI AutoParts
KAMOKA
KAVO PARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.