Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 17HY01
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
69
Filet interior (mm)
M14x1,5RHT
Spirala conica
1/8
Dimensiune conus [mm]
13,7
Partea de montare
Axa fata stanga
Partea de montare
Axa fata dreapta
Incarcare date...
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
PEX
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
FEBI BILSTEIN
OEM
VEMA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
FRAP
FEBI BILSTEIN
MEYLE
FEBI BILSTEIN
KAGER
KAGER
KAGER
SPIDAN
SPIDAN
NK
NK
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
MAPCO
MAPCO
SIDEM
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
ASMETAL
SIDEM
SWAG
RTS
RUVILLE
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
ASHUKI
CTR
CTR
CTR
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DITAS
DJ PARTS
DJ PARTS
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
FIRST LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
DEEZA
MOOG
YAMATO
YAMATO
YAMATO
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
TRW
JAPANPARTS
MONROE
MONROE
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MOOG
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
FAI AutoParts
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.