Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: R2313
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Spirala conica
1/10
Dimensiune conus [mm]
18
Dimensiune conus [mm]
16,2
Dimensiune filet
M20 x 1,5 RHT
Incarcare date...
HAVAM
PE Automotive
FA1
PE Automotive
OCAP
OCAP
OCAP
KOIVUNEN OY
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
FA1
MEYLE
BENDIX
LEMFÖRDER
OCAP
ST-TEMPLIN
FRAP
SAMPA
BOSAL
BOSAL
AUGER
ROTA
SWAG
LEMFÖRDER
ZF Parts
LEMFÖRDER
ZF Parts
LEMFÖRDER
FA1
MOOG
TRW
TRW
PEX
PEX
OCAP
ST-TEMPLIN
DYS
A.B.S.
LEMFÖRDER
HOFMEISTER & MEINCKE
SERCA
SERCA
FEBI BILSTEIN
MEYLE
TIMKEN
TALOSA
FIRESTONE
KAGER
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
SWAG
NK
SIDEM
AUGROS
METZGER
MAPCO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MAXGEAR
FRAP
CECAUTO
TRISCAN
SASIC
RTS
RUVILLE
RUVILLE
KAMOKA
SPIDAN
DITAS
ALFRED HEYD
BEGEL Germany
BORG & BECK
DENCKERMANN
ALFRED HEYD
FA1
MOOG
MGA
MGA
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
UNIPART
IRB
TRW
LUCAS ELECTRICAL
TRW
MONROE
METZGER
REDAELLI RICAMBI
MOOG
MOPROD
MOPROD
MEYLE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OEM
SACHS
DELPHI
A.P.
DELPHI
BIRTH
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.