Articulatie axiala, cap de bara Marire poza

Articulatie axiala, cap de bara

BORG & BECK
OEM: BTR4743
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filet
cu filet pe dreapta
Tip filet
cu filet exterior
Dimensiune filet 1
M14x1.5
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
OCAP
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
JAPKO
ASHUKI
VEMA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VEMA
VEMA
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FRAP
FRAP
JP GROUP
FORMPART
FORMPART
MEYLE
MEYLE
MEYLE
MEYLE
KAGER
KAGER
KAGER
KAGER
TALOSA
SPIDAN
TALOSA
SPIDAN
NK
sbs
SPIDAN
SPIDAN
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
MAPCO
KAVO PARTS
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SWAG
SWAG
SWAG
RUVILLE
RUVILLE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
OEM
DJ PARTS
OPTIMAL
KAMOKA
FLENNOR
KAMOKA
FLENNOR
FLENNOR
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
UNIPART
NPS
DEEZA
DEEZA
DEEZA
RIW
MOOG
MOOG
MOOG
MOOG
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
JAPANPARTS
MONROE
MONROE
MOPROD
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
KAVO PARTS
DELPHI
DELPHI
UNIPART
VAICO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.