Cap de bara Marire poza

Cap de bara

BORG & BECK
OEM: BTR4348
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filet
cu filet pe stanga
Tip filet
cu filet exterior
Dimensiune filet 1
M16x1.5
Incarcare date...
OCAP
BENDIX
BENDIX
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
PEX
FEBI BILSTEIN
JP GROUP
LEMFÖRDER
MAPCO
FORD
KSP
VEMA
A.B.S.
LEMFÖRDER
FRAP
MEYLE
MEYLE
SIDEM
SIDEM
FEBI BILSTEIN
KAGER
SPIDAN
SPIDAN
NISSAN
NISSAN
NK
sbs
LEMFÖRDER
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
RTS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BOGE
BOGE
OEM
COMLINE
FLENNOR
FLENNOR
OPTIMAL
OPTIMAL
UNIPART
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
TRW
MONROE
MONROE
MOPROD
SOLID AUTO (UK)
MOOG
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
555
555
FAI AutoParts
FAI AutoParts
KAVO PARTS
KAMOKA
KAVO PARTS
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
BIRTH
UNIPART
VEMO
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.