Cap de bara Marire poza

Cap de bara

BORG & BECK
OEM: BTR4316
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filet
cu filet pe dreapta
Tip filet
cu filet interior
Dimensiune filet 1
M12x1.25
Incarcare date...
LEMFÖRDER
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
PEX
PEX
PEX
ASHUKI
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MAPCO
MAPCO
FRAP
VEMA
VEMA
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
OCAP
VOLVO
VOLVO
VOLVO
MEYLE
MEYLE
JP GROUP
MEYLE
SPIDAN
FEBI BILSTEIN
TALOSA
KAGER
KAGER
SPIDAN
MITSUBISHI
SPIDAN
SPIDAN
NK
NK
sbs
MEYLE
METZGER
METZGER
SWAG
HYUNDAI
LEMFÖRDER
SPIDAN
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SWAG
METZGER
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
LEMFÖRDER
TRISCAN
TRISCAN
SIDEM
SIDEM
SASIC
RTS
METZGER
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
DITAS
DITAS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BOGE
OEM
CTR
COMLINE
MGA
MGA
TRW
FLENNOR
FLENNOR
FLENNOR
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
UNIPART
UNIPART
MOOG
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
TRW
TRW
TRW
TRW
JAPANPARTS
MONROE
MONROE
MOTAQUIP
SOLID AUTO (UK)
NPS
PROTON
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
METZGER
MOOG
MOOG
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MOPROD
SOLID AUTO (UK)
PROTON
PROTON
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
BIRTH
BIRTH
JAPANPARTS
SACHS
SACHS
SACHS
555
555
FAI AutoParts
FAI AutoParts
MOTAQUIP
FAI AutoParts
MOTAQUIP
FAI AutoParts
FAI AutoParts
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KSP
DELPHI
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VEMO
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOOG

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.