Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: S580-01
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Lungime [mm]
139
Greutate (în kg)
0,560
Filet interior (mm)
M14x1,5
Numar bucati necesare
1
Tip filet
cu filet pe dreapta
Incarcare date...
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
PEX
PEX
PEX
VEMA
VEMA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
A.B.S.
SUBARU
VEMA
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
MEYLE
MEYLE
MEYLE
SUBARU
SUBARU
FEBI BILSTEIN
KAGER
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SUBARU
JP GROUP
MAPCO
MAPCO
NK
sbs
METZGER
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SUBARU
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KSP
SWAG
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
SUBARU
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
CTR
COMLINE
INDELDIS KX 7
MGA
MGA
MGA
FLENNOR
FLENNOR
FLENNOR
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
TRW
TRW
SUBARU
MONROE
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
NPS
NPS
NPS
OEM
FAI AutoParts
FAI
FAI AutoParts
FAI AutoParts
KAVO PARTS
KAWE
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
METZGER
MOOG
MOOG
MOOG
SUBARU
DELPHI
DELPHI
DELPHI
SUBARU
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VEMO
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.