Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: N860-95
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Filet exterior (mm)
M16 X 1,5
Tip filet
cu filet pe dreapta
Greutate (în kg)
0,532
Lungime [mm]
125
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
OCAP
ASHIKA
JAPKO
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
PEX
PEX
FEBI BILSTEIN
NISSAN
JP GROUP
JP GROUP
KAISHIN
OCAP
MAPCO
KSP
VEMA
A.B.S.
NISSAN
A.B.S.
VEMA
VEMA
LEMFÖRDER
FRAP
MEYLE
MEYLE
SIDEM
SIDEM
NISSAN
SIDEM
KAGER
SPIDAN
SPIDAN
NISSAN
FORD
NISSAN
NISSAN
NK
sbs
NK
SPIDAN
MAPCO
MAPCO
TRISCAN
TRISCAN
RTS
RUVILLE
NISSAN
RUVILLE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
COMLINE
INDELDIS KX 7
INDELDIS KX 7
MGA
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
FIRST LINE
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
TRW
NISSAN
TRW
MONROE
MONROE
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
NPS
NPS
OEM
MOOG
MOOG
MOOG
NISSAN
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
JAPANPARTS
555
FAI AutoParts
FAI
FAI AutoParts
FAI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAWE
KAVO PARTS
DELPHI
NISSAN
BIRTH
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VEMO
VEMO
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.