Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: C860-21
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Filet interior (mm)
M14X1,5
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
exterior
Filet exterior (mm)
M12x1,5
Greutate (în kg)
0,320
Tip filet
cu filet pe dreapta
Lungime [mm]
97
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
ASHIKA
MITSUBISHI
ASHIKA
HYUNDAI
JAPKO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
PEX
ASHUKI
ASHUKI
FEBI BILSTEIN
MITSUBISHI
VEMA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
A.B.S.
A.B.S.
MITSUBISHI
HYUNDAI
FRAP
OCAP
MEYLE
MITSUBISHI
JP GROUP
JP GROUP
KAGER
SPIDAN
HYUNDAI
SPIDAN
MITSUBISHI
NK
sbs
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
MAPCO
MAPCO
SIDEM
MITSUBISHI
TRISCAN
TRISCAN
SIDEM
HYUNDAI
RTS
RTS
RUVILLE
MITSUBISHI
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
OEM
CTR
COMLINE
MGA
FLENNOR
FLENNOR
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
SOLID AUTO (UK)
MOOG
HYUNDAI
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
TRW
MITSUBISHI
MONROE
MONROE
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MOOG
MITSUBISHI
MOOG
MITSUBISHI
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
555
FAI AutoParts
FAI
KAVO PARTS
KSP
KAWE
KAVO PARTS
DELPHI
MITSUBISHI
JAPANPARTS
MITSUBISHI
JAPANPARTS
HYUNDAI
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.