Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: C860-10
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Filet interior (mm)
M14X1,5
Greutate (în kg)
0,3
Tip filet
cu filet pe dreapta
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
OCAP
BENDIX
ASHIKA
MITSUBISHI
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FRAP
PEX
ASHUKI
ASHUKI
FEBI BILSTEIN
FAI
MITSUBISHI
FRAP
VEMA
A.B.S.
MITSUBISHI
VEMA
OCAP
JP GROUP
MEYLE
MITSUBISHI
JP GROUP
SPIDAN
MITSUBISHI
SPIDAN
MITSUBISHI
KAGER
MAPCO
NK
sbs
METZGER
METZGER
HYUNDAI
SIDEM
MITSUBISHI
SIDEM
MITSUBISHI
MEYLE
TRISCAN
TRISCAN
RTS
RTS
PEX
PEX
RUVILLE
MITSUBISHI
RUVILLE
BLUE PRINT
BORG & BECK
OEM
CTR
MGA
MGA
FLENNOR
FIRST LINE
OPTIMAL
IPS Parts
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MITSUBISHI
TRW
TRW
MITSUBISHI
MOOG
MONROE
MONROE
SOLID AUTO (UK)
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
METZGER
MOOG
MITSUBISHI
MOOG
MITSUBISHI
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
555
FAI AutoParts
FAI
FAI AutoParts
FAI
FAI AutoParts
FAI
FAI AutoParts
FAI
KAVO PARTS
KSP
KAWE
DELPHI
MITSUBISHI
JAPANPARTS
MITSUBISHI
JAPANPARTS
VEMO
VEMO
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.