Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 1449-2002
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Filet interior (mm)
M14X1,5
Numar articol par
ADT38784
Partea de montare
Axa fata dreapta
Tip filet
cu filet pe dreapta
Lungime [mm]
190
Greutate (în kg)
0,560
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
KSP
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
JAPKO
PEX
PEX
OEM
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FRAP
FRAP
VEMA
VEMA
A.B.S.
TOYOTA
FEBI BILSTEIN
TOYOTA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
OCAP
MEYLE
MEYLE
KAGER
SPIDAN
SIDEM
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
SIDEM
SPIDAN
TOYOTA
JP GROUP
JP GROUP
MAPCO
NK
sbs
METZGER
MAPCO
TRISCAN
TRISCAN
SASIC
RTS
RUVILLE
RUVILLE
TOYOTA
RUVILLE
TOYOTA
BLUE PRINT
BORG & BECK
CTR
COMLINE
INDELDIS KX 7
MGA
MGA
FLENNOR
FLENNOR
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
TOYOTA
TRW
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
BIRTH
555
NPS
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI
KAVO PARTS
KAWE
KAVO PARTS
METZGER
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
DELPHI
TOYOTA
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MOOG
MOOG
TOYOTA
VEMO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.