Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 1446-8150
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Filet interior (mm)
M14x1,5
Greutate (în kg)
0,3
Tip filet
cu filet pe dreapta
Lungime [mm]
150
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
FRAP
PEX
PEX
ASHUKI
OEM
ASHUKI
LEMFÖRDER
MAPCO
FRAP
FRAP
A.B.S.
VEMA
VEMA
A.B.S.
A.B.S.
HYUNDAI
VEMA
FRAP
OCAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
MEYLE
SPIDAN
KAGER
KAGER
SPIDAN
NK
sbs
NK
METZGER
METZGER
METZGER
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
SPIDAN
HYUNDAI
MAPCO
TOPRAN
TRISCAN
TRISCAN
SIDEM
SIDEM
SIDEM
HYUNDAI
SIDEM
RTS
RTS
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
HYUNDAI
BLUE PRINT
BORG & BECK
MGA
MGA
MGA
FLENNOR
FLENNOR
FLENNOR
FLENNOR
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
NPS
NPS
NPS
METZGER
METZGER
MOOG
MOOG
HYUNDAI
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
TRW
TRW
MONROE
MONROE
SOLID AUTO (UK)
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
BIRTH
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI
KAVO PARTS
KSP
KAWE
DELPHI
DELPHI
HYUNDAI
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VEMO
VEMO
VEMO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.