Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 1446-2030
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
127
Grosime [mm]
77
Tip filet
cu filet pe dreapta
Filet interior (mm)
M12 x 1,5
Filet exterior (mm)
M12 x 1,25
Inaltime constructiva 1 [mm]
60
Deschidere cheie
19
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,43
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
PEX
OEM
KSP
VEMA
A.B.S.
KIA
A.B.S.
KIA
A.B.S.
KIA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MEYLE
JP GROUP
SPIDAN
FEBI BILSTEIN
SPIDAN
NK
sbs
METZGER
SPIDAN
SIDEM
SIDEM
SIDEM
TRISCAN
RUVILLE
RUVILLE
SWAG
BLUE PRINT
BLUE PRINT
MGA
FLENNOR
OPTIMAL
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
NPS
NPS
MONROE
SOLID AUTO (UK)
NPS
MOOG
MOOG
QH Talbros
QUINTON HAZELL
KAVO PARTS
KAWE
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.