Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 1446-0901
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Filet interior (mm)
M12x1,25
Greutate (în kg)
0,37
Tip filet
cu filet pe dreapta
Numar bucati necesare
1
Specificatie
UK PRODUCTION
Incarcare date...
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
PEX
FRAP
OEM
KSP
VEMA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
A.B.S.
NISSAN
LEMFÖRDER
MEYLE
MEYLE
MEYLE
KSP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
SIDEM
NISSAN
FEBI BILSTEIN
KAGER
KAGER
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NK
NK
sbs
METZGER
METZGER
SPIDAN
NISSAN
MAPCO
MAPCO
MAPCO
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
SASIC
SASIC
REINZ
RTS
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
METZGER
INDELDIS KX 7
INDELDIS KX 7
MGA
FLENNOR
FLENNOR
FLENNOR
FLENNOR
FIRST LINE
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
MONROE
MONROE
MONROE
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
NPS
MOOG
MOOG
NISSAN
MOOG
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
BIRTH
555
FAI AutoParts
FAI
FAI AutoParts
FAI
KAVO PARTS
KAWE
KAVO PARTS
KAWE
DELPHI
DELPHI
NISSAN
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VEMO
VEMO
VEMO
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.