Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: FTR5181
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filet
cu filet pe dreapta
Tip filet
cu filet interior
Dimensiune filet 1
M15x1.5
Incarcare date...
OCAP
OCAP
BENDIX
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
ASHUKI
A.B.S.
FEBI BILSTEIN
MEYLE
MEYLE
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
KAGER
KAGER
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
SPIDAN
SPIDAN
TOYOTA
SIDEM
SIDEM
sbs
NK
SPIDAN
SWAG
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
RUVILLE
RUVILLE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
MOOG
DJ PARTS
FLENNOR
OEM
OPTIMAL
UNIPART
UNIPART
YAMATO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
TRW
NIPPARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
KAVO PARTS
KAVO PARTS
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MOOG
UNIPART
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.