Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: FTR4317
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filet
cu filet pe dreapta
Tip filet
cu filet interior
Dimensiune filet 1
M14x1.5
Incarcare date...
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FRAP
PEX
ASHUKI
ASHUKI
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
FRAP
VEMA
A.B.S.
VEMA
OCAP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
JP GROUP
SPIDAN
SPIDAN
KAGER
SPIDAN
MAPCO
NK
sbs
METZGER
HYUNDAI
LEMFÖRDER
SIDEM
SIDEM
SWAG
TRISCAN
LEMFÖRDER
TRISCAN
TRISCAN
SIDEM
RTS
RUVILLE
RUVILLE
DITAS
BLUE PRINT
BOGE
CTR
CTR
MGA
MGA
TRW
TRW
FLENNOR
OEM
OPTIMAL
OPTIMAL
UNIPART
UNIPART
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
TRW
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MONROE
SOLID AUTO (UK)
SOLID AUTO (UK)
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
METZGER
MOOG
MOOG
MITSUBISHI
MOPROD
MOPROD
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
SACHS
SACHS
555
FAI AutoParts
FAI AutoParts
KAVO PARTS
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
UNIPART
VAICO
VEMO
VEMO
MOTAQUIP
MOTAQUIP
SIDEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.