Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: FTR4170
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filet
cu filet pe dreapta
Tip filet
cu filet interior
Dimensiune filet 1
M14x1.5
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TOPRAN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
TOPRAN
VEMO
VEMO
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
PEX
PEX
VEMA
PORSCHE
AUDI
SEAT
SKODA
VAG
MAPCO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
A.B.S.
VEMA
AUDI
SEAT
SKODA
VAG
OCAP
OCAP
OCAP
AUTOMEGA
AUTOMEGA
SWAG
SWAG
VOLVO
JP GROUP
TALOSA
FEBI BILSTEIN
TRW
SPIDAN
SPIDAN
PORSCHE
NK
sbs
NK
NK
sbs
METZGER
METZGER
FRAP
SIDEM
METZGER
REDAELLI RICAMBI
FRAP
PE Automotive
FRAP
METZGER
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
SASIC
SASIC
RTS
RTS
RUVILLE
RUVILLE
PORSCHE
REDAELLI RICAMBI
DITAS
DITAS
MOOG
BOGE
MGA
MGA
FLENNOR
OEM
OPTIMAL
UNIPART
TRW
TRW
TRW
TRW
MONROE
MONROE
MOPROD
MOOG
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
BIRTH
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
UNIPART
VEMO
VAICO
VEMO
ALFRED HEYD
MOOG
MOTAQUIP
MOOG
MOTAQUIP
MOTAQUIP
ALFRED HEYD
MOOG

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.