Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: ADG08747
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,3
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
FEBEST
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
FRAP
ASVA
ASHUKI
ASHUKI
ASMETAL
PEMEBLA
FRAP
FRAP
A.B.S.
A.B.S.
PROFIT
A.B.S.
VEMA
PEMEBLA
FRAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
JP GROUP
JP GROUP
FORMPART
FORMPART
MEYLE
MEYLE
SPIDAN
TALOSA
TALOSA
KAGER
KAGER
SAKURA
NK
STELLOX
STELLOX
METZGER
METZGER
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
SPIDAN
MAPCO
MAGNETI MARELLI
MAXGEAR
ASAM
STARLINE
TOPRAN
TRISCAN
SIDEM
SIDEM
AYD
AYD
AYD
AYD
RTS
RTS
RUVILLE
RUVILLE
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
OEM
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
COMLINE
DJ PARTS
MGA
MGA
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
NPS
RIW
MOOG
MOOG
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
TRW
TRW
KEY PARTS
MONROE
MDR
MDR
PATRON
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
FARE SA
FARE SA
BIRTH
BIRTH
FENOX
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
KAVO PARTS
DELPHI
DELPHI
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.