Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: ADC48791
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
92
Grosime [mm]
79
Filet interior (mm)
M12 x 1,5
Filet exterior (mm)
M10 x 1,25
Deschidere cheie
17
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,3
Incarcare date...
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
ASVA
FEBEST
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
FRAP
FRAP
VEMA
A.B.S.
VEMA
JP GROUP
FORMPART
MEYLE
FORMPART
JP GROUP
JP GROUP
SPIDAN
FEBI BILSTEIN
TALOSA
TALOSA
TALOSA
KAGER
SAKURA
MAPCO
NK
STELLOX
STELLOX
STELLOX
STELLOX
METZGER
HYUNDAI
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
MAXGEAR
SIDEM
SWAG
TRISCAN
RTS
RTS
RUVILLE
RUVILLE
DITAS
OEM
BORG & BECK
LYNXauto
ASHUKI
ASHUKI
DENCKERMANN
DJ PARTS
MGA
MGA
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FIRST LINE
OPTIMAL
G.U.D
RIW
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MONROE
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
RIW
MOOG
MOOG
MITSUBISHI
MDR
MDR
PATRON
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
FARE SA
FARE SA
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
KAVO PARTS
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.