Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: SP32019
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
dreapta
Lungime [mm]
125
Lungime [mm]
112
Filet exterior (mm)
M 14 x 1,5
Masa [g]
0,365
Dimensiune filet
M10x1,25
Filet exterior (mm)
M14x1,5
Lungime [mm]
113
Lungime [mm]
110
Dimensiune filet
OU M14X1.5 RHT
Dimensiune conus [mm]
12,1
Masa [g]
0,42
Lungime 2 [mm]
123
Lungime [mm]
141
Masa [g]
415
Filet exterior 1 [mm]
M 14x1,5
Filet exterior 2 [mm]
M 10x1,25
Dimensiune conus [mm]
12
Incarcare date...
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
FEBI BILSTEIN
FRAP
AUTOMEGA
FRAP
PEX
PEX
LEMFÖRDER
MEYLE
FRAP
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
MAPCO
OCAP
MAPCO
DYS
DYS
A.B.S.
VEMA
TRW
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
MEYLE
SPIDAN
TALOSA
TALOSA
TALOSA
KAGER
SPIDAN
NK
NK
NK
NK
NK
SIDEM
METZGER
METZGER
SIDEM
RENAULT
SWAG
SWAG
TOPRAN
METZGER
TRISCAN
TRISCAN
SASIC
METZGER
TRISCAN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
DITAS
DITAS
DITAS
METZGER
DEEZA
MGA
MGA
FLENNOR
FLENNOR
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
OPTIMAL
UNIPART
UNIPART
IRB
IRB
TRW
LUCAS
TRW
LUCAS
MONROE
METZGER
METZGER
MOOG
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
METZGER
SACHS
MOOG
OEM
DELPHI
DELPHI
BIRTH
VEMO
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.