Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 89 94 1902
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
96
Grosime [mm]
73
Filet interior (mm)
M12 x 1,5
Filet exterior (mm)
M10 x 1,5
Deschidere cheie
19
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,38
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OCAP
BENDIX
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
FRAP
VEMA
A.B.S.
PROFIT
PROFIT
A.B.S.
VEMA
MEYLE
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
FORMPART
KYB
KYB
JP GROUP
KYB
KYB
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
FEBI BILSTEIN
TALOSA
TALOSA
KAGER
KAGER
SPIDAN
SPIDAN
NK
NK
STELLOX
STELLOX
CHEVROLET
DAEWOO
CHEVROLET
DAEWOO
METZGER
FORMPART
MAPCO
MAGNETI MARELLI
KYB
KYB
JP GROUP
MAXGEAR
TRISCAN
SIDEM
SIDEM
OEM
RTS
AYD
RUVILLE
CHEVROLET
DAEWOO
CHEVROLET
DAEWOO
CHEVROLET
DAEWOO
KAMOKA
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
COMLINE
RIW
RIW
DENCKERMANN
NPS
DJ PARTS
MOOG
MOOG
MGA
RIW
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
ASHUKI
MONROE
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MDR
MDR
PATRON
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
BIRTH
FARE SA
FAI AutoParts
FAI AutoParts
KAVO PARTS
KAVO PARTS
DELPHI
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VAICO
VAICO
MOTAQUIP
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.