Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 86 94 2811
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
159
Grosime [mm]
73
Filet interior (mm)
M12 x 1,5
Filet exterior (mm)
M10 x 1,25
Deschidere cheie
19
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,48
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
ASVA
FEBEST
ASVA
ASVA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
VEMA
PROFIT
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
LEMFÖRDER
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
MEYLE
SUBARU
SUBARU
FORMPART
FORMPART
TALOSA
TALOSA
TALOSA
FEBI BILSTEIN
KAGER
KAGER
SPIDAN
SPIDAN
JP GROUP
MAPCO
NK
STELLOX
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAXGEAR
SIDEM
SIDEM
TRISCAN
TRISCAN
OEM
AYD
AYD
RUVILLE
RUVILLE
KAMOKA
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
DJ PARTS
MGA
MGA
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
YAMATO
YAMATO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
TRW
MONROE
MONROE
MDR
MDR
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
NPS
NPS
ASHUKI
ASHUKI
FAI AutoParts
FAI AutoParts
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
RIW
RIW
RIW
MOOG
MOOG
DELPHI
JAPANPARTS
VAICO
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.