Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 82 94 2763
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
120
Grosime [mm]
69
Filet interior (mm)
M10 x 1,5
Filet exterior (mm)
M12 x 1,25
Deschidere cheie
19
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,390
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASVA
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
FRAP
ASHUKI
VEMA
LEMFÖRDER
A.B.S.
A.B.S.
MEYLE
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
FORMPART
FORMPART
SIDEM
TALOSA
TALOSA
FEBI BILSTEIN
KAGER
KAGER
SAKURA
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NK
NK
NK
STELLOX
STELLOX
STELLOX
STELLOX
METZGER
METZGER
SPIDAN
EUROBRAKE
EUROBRAKE
MAPCO
MAPCO
MAGNETI MARELLI
OEM
TRISCAN
TRISCAN
SASIC
SASIC
AYD
RTS
AYD
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
KAMOKA
DITAS
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DJ PARTS
MGA
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
YAMATO
YAMATO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
TRW
MONROE
MONROE
MDR
MDR
NPS
NPS
MOOG
MOOG
RIW
RIW
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
FARE SA
BIRTH
FAI AutoParts
FAI AutoParts
KAVO PARTS
DELPHI
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VAICO
VAICO
VAICO
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.