Articulatie axiala, cap de bara Marire poza

Articulatie axiala, cap de bara

OEM: 81 92 3023
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
350
Filet exterior (mm)
M14 x 1,5
Lungime filet [mm]
58
Lungime filet [mm]
15
Material
otel
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,550
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ASVA
FEBEST
BENDIX
OCAP
OCAP
ASHIKA
JAPKO
ASHUKI
LEMFÖRDER
FRAP
MAPCO
FEBI BILSTEIN
VEMA
A.B.S.
MEYLE
KAGER
FORMPART
TALOSA
SPIDAN
TOYOTA
TOYOTA
SIDEM
JP GROUP
NK
STELLOX
MAGNETI MARELLI
OCAP
SASIC
OEM
TRISCAN
RUVILLE
RTS
AYD
KAMOKA
DITAS
BIRTH
BORG & BECK
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DITAS
DJ PARTS
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
OPTIMAL
YAMATO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
MONROE
MDR
QUINTON HAZELL
QH Talbros
JAPANPARTS
FENOX
FAI AutoParts
FAI AutoParts
KAVO PARTS
NPS
DELPHI
RIW
MOOG
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.