Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 80 94 1315
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
80 94 1314
Lungime [mm]
204
Grosime [mm]
80
Filet interior (mm)
M14 x 1,5
Filet exterior (mm)
M12 x 1,25
Deschidere cheie
22
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
0,941
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
OCAP
BENDIX
ASVA
FEBEST
ASVA
ASHIKA
JAPKO
ASHUKI
PROFIT
A.B.S.
VEMA
MEYLE
FORMPART
JP GROUP
FEBI BILSTEIN
TALOSA
KAGER
MITSUBISHI
MITSUBISHI
SPIDAN
NK
SPIDAN
STELLOX
MAGNETI MARELLI
SIDEM
SIDEM
OEM
TRISCAN
AYD
RTS
KAMOKA
BLUE PRINT
BORG & BECK
LYNXauto
COMLINE
DJ PARTS
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
OPTIMAL
G.U.D
YAMATO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NPS
RIW
RIW
MOOG
MITSUBISHI
MDR
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
BIRTH
FAI AutoParts
FAI AutoParts
KAVO PARTS
KAVO PARTS
DELPHI
JAPANPARTS
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.