Articulatie axiala, cap de bara Marire poza

Articulatie axiala, cap de bara

OEM: 30 93 3454
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Filet exterior (mm)
M14 x 1,5
Deschidere cheie
32
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,697
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
OCAP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
TOPRAN
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
MEYLE
MEYLE
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
VEMA
VEMA
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
FORMPART
FORMPART
FORMPART
AUTOMEGA
AUTOMEGA
OEM
FEBI BILSTEIN
3RG
3RG
3RG
KAGER
KAGER
TALOSA
TALOSA
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
TALOSA
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
NK
NK
METZGER
MAPCO
STELLOX
STELLOX
SIDEM
SIDEM
SIDEM
MAXGEAR
MAXGEAR
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
RTS
RTS
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RTS
AYD
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
BIRTH
BIRTH
BIRTH
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
DENCKERMANN
DENCKERMANN
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
TRW
TRW
TRW
MONROE
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
FENOX
FRAP
FRAP
DELPHI
DELPHI
DELPHI
VAICO
VAICO
MOOG
RIW

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.