Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 30 71 0037
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
30 71 0038
Filet interior (mm)
M14 x 1,5
Filet exterior (mm)
M12 x 1,5
Deschidere cheie
19
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
0,3
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
OCAP
BENDIX
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
FEBI BILSTEIN
VEMA
VEMA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
ASMETAL
AUDI
SEAT
SKODA
SEAT
FRAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
PROFIT
PROFIT
A.B.S.
FEBEST
OCAP
FORMPART
AUTOMEGA
OEM
3RG
MASTER-SPORT
SIDEM
FRAP
STARLINE
STARLINE
TALOSA
KAGER
KAGER
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
KLAXCAR FRANCE
MAPCO
NK
NK
STELLOX
STELLOX
METZGER
METZGER
EUROBRAKE
EUROBRAKE
MAPCO
REDAELLI RICAMBI
MAXGEAR
ASAM
METZGER
METZGER
TRISCAN
TRISCAN
SASIC
AYD
RTS
RUVILLE
KAMOKA
DITAS
RIW
Borsehung
BUGIAD
BORG & BECK
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
MGA
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FIRST LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
TRW
KEY PARTS
MONROE
MONROE
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
FARE SA
BIRTH
FENOX
FENOX
FAI AutoParts
DELPHI
VAICO
MOOG

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.