Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 42318
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
91
Grosime [mm]
72
Filet interior (mm)
M10 x 1,25
Filet exterior (mm)
M10 x 1,25
Deschidere cheie
19
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,3
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JP GROUP
JP GROUP
FORMPART
TOPRAN
TOPRAN
FRAP
VEMA
PROFIT
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
AUTOMEGA
STARLINE
TALOSA
TALOSA
OEM
KAGER
KAGER
KAGER
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
OPEL
OPEL
OPEL
JP GROUP
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
MAPCO
MAPCO
NK
NK
STELLOX
STELLOX
STELLOX
STELLOX
METZGER
METZGER
METZGER
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
MEYLE
MEYLE
MAXGEAR
MAXGEAR
STARLINE
SIDEM
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
SIDEM
AYD
AYD
RTS
RTS
AYD
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
RUVILLE
SIDEM
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
MOOG
MGA
MGA
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
YAMATO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
TRW
ASHUKI
MONROE
MONROE
MDR
MDR
NIPPARTS
RIW
MOOG
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
BIRTH
BIRTH
NPS
FENOX
FAI AutoParts
FAI AutoParts
KAVO PARTS
DELPHI
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.