Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 15539
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
15541
Filet interior (mm)
M14 x 1,5
Material
otel
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
0,400
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
ASVA
BENDIX
ASHIKA
JAPKO
FRAP
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
OEM
ASMETAL
MAPCO
VEMA
A.B.S.
PROFIT
OCAP
MEYLE
JP GROUP
FORMPART
TALOSA
KAGER
KAGER
SAKURA
SPIDAN
SIDEM
NK
NK
HONDA
HONDA
HONDA
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
MAXGEAR
MAXGEAR
SWAG
RTS
RUVILLE
KAMOKA
DITAS
DITAS
DITAS
BORG & BECK
LYNXauto
DENCKERMANN
DJ PARTS
MGA
MGA
MGA
FIRST LINE
OPTIMAL
G.U.D
NPS
ASHUKI
MOOG
YAMATO
YAMATO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
TRW
KEY PARTS
MONROE
MDR
QUINTON HAZELL
QH Talbros
BIRTH
BIRTH
FARE SA
RIW
FAI AutoParts
KAVO PARTS
DELPHI
JAPANPARTS
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.