Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 15300
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Filet exterior (mm)
M12 x 1,25
Material
otel
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Partea de montare
exterior
Greutate (în kg)
0,400
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
OEM
ASMETAL
ASMETAL
ASMETAL
VEMA
LEMFÖRDER
A.B.S.
PROFIT
PROFIT
A.B.S.
FRAP
OCAP
MEYLE
FORMPART
FORMPART
FORMPART
JP GROUP
TALOSA
KAGER
KAGER
SPIDAN
NK
STELLOX
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
MAPCO
MAPCO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
SIDEM
MAXGEAR
SWAG
TOPRAN
STARLINE
TRISCAN
TRISCAN
SIDEM
AYD
AYD
RTS
RTS
RUVILLE
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
BLUE PRINT
BORG & BECK
LYNXauto
ASHUKI
CTR
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DITAS
DJ PARTS
MGA
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FIRST LINE
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
SOLID AUTO (UK)
NPS
MOOG
YAMATO
YAMATO
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
MONROE
MONROE
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
RIW
MOOG
MOOG
MDR
PATRON
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
FARE SA
BIRTH
BIRTH
555
FENOX
FAI
KAVO PARTS
KSP
KAWE
KAVO PARTS
DELPHI
JAPANPARTS
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.