Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 12913
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Filet exterior (mm)
M12 x 1,25
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,360
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ASVA
ASVA
FEBEST
OCAP
OCAP
BENDIX
ASHIKA
JAPKO
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
OEM
ASHUKI
ASMETAL
FRAP
MAPCO
MAPCO
VEMA
PROFIT
A.B.S.
OCAP
MEYLE
SPIDAN
FORMPART
TALOSA
KAGER
SAKURA
TOYOTA
LEXUS
SCION
TOYOTA
LEXUS
SCION
SIDEM
JP GROUP
NK
STELLOX
STELLOX
METZGER
MAGNETI MARELLI
MAXGEAR
SWAG
TRISCAN
SASIC
AYD
RTS
RUVILLE
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DITAS
DJ PARTS
MGA
MGA
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
OPTIMAL
G.U.D
YAMATO
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
MONROE
MDR
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
BIRTH
FARE SA
FAI AutoParts
KAVO PARTS
NPS
DELPHI
JAPANPARTS
RIW
MOOG
FEBEST
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.