Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 12779
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Filet interior (mm)
M14 x 1,5
Tip filet
cu filet pe dreapta
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,491
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OCAP
BENDIX
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
JP GROUP
JP GROUP
OEM
OPEL
OPEL
OPEL
ASMETAL
ASMETAL
FEBEST
MAPCO
MAPCO
FRAP
FORMPART
FORMPART
ROTA
TOPRAN
VEMA
PROFIT
A.B.S.
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
LEMFÖRDER
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
AUTOMEGA
AUTOMEGA
STARLINE
3RG
ALANKO
SPIDAN
SWAG
TALOSA
TALOSA
KAGER
KRAFT AUTOMOTIVE
KLAXCAR FRANCE
NK
STELLOX
STELLOX
REDAELLI RICAMBI
MAPCO
METZGER
EUROBRAKE
MEYLE
MAXGEAR
ASAM
METZGER
TRISCAN
SASIC
RTS
RTS
AYD
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
RUVILLE
RUVILLE
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
SIDEM
KAMOKA
DITAS
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
MGA
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FIRST LINE
FIRST LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
KEY PARTS
KEY PARTS
MONROE
RIW
RIW
MOOG
PATRON
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
BIRTH
FARE SA
FARE SA
BIRTH
FENOX
FAI AutoParts
DELPHI
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.