Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: 12194
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Filet interior (mm)
M14 x 1,5
Filet exterior (mm)
M16 x 1,5
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,404
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
PE Automotive
PE Automotive
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
OCAP
MEYLE
BENDIX
ST-TEMPLIN
OCAP
ST-TEMPLIN
SAMPA
SAMPA
ROTA
ROTA
ROTA
SWAG
DIEDERICHS
OEM
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
ASMETAL
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
FORMPART
MASTER-SPORT
FORMPART
ASMETAL
FRAP
PROFIT
A.B.S.
STARLINE
TOPRAN
TOPRAN
TALOSA
KAGER
TALOSA
KRAFT AUTOMOTIVE
KAGER
SPIDAN
SPIDAN
DT
DT
MAPCO
MAPCO
SIDEM
NK
STELLOX
STELLOX
STELLOX
METZGER
METZGER
EUROBRAKE
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
ASAM
METZGER
STELLOX
TRISCAN
TRISCAN
RTS
SASIC
AYD
RTS
RUVILLE
AYD
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
DITAS
BEGEL Germany
BEGEL Germany
BERGKRAFT
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
DENCKERMANN
DENCKERMANN
MGA
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FIRST LINE
FIRST LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
TRW
TRW
KEY PARTS
MONROE
RIW
RIW
MOOG
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
CASALS
CASALS
BIRTH
FARE SA
FENOX
FAI AutoParts
DELPHI
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.