Cap de bara; Articulatie, bara directie Marire poza

Cap de bara; Articulatie, bara directie

OEM: 02545
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
02546
Lungime [mm]
115
Diametru exterior
60
Diametru exterior
23,5
Filet exterior (mm)
M20 x 1,5
Filet exterior (mm)
M30 x 1,5 RHT
Lungime filet [mm]
80
Calitate/Clasa
10.9
Deschidere cheie
30
Tip filet
cu filet pe dreapta
Dimensiune conus [mm]
26
Culoare
gri
Material
otel
Partea de montare
punte fata
Conducta -? [mm]
35
Greutate (în kg)
1,800
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
EVOBUS
MERCEDES-BENZ
EVOBUS
MERCEDES-BENZ
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
MERCEDES-BENZ
EVOBUS
MERCEDES-BENZ
EVOBUS
MERCEDES-BENZ
EVOBUS
MERCEDES-BENZ
EVOBUS
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
IVECO
IVECO
IVECO
PE Automotive
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
PE Automotive
OEM
IVECO
IVECO
PE Automotive
MEYLE
IVECO
IVECO
IVECO
ST-TEMPLIN
ST-TEMPLIN
DAF
DAF
DAF
DAF
DAF
SOLARIS
NEOPLAN
SAMPA
SAMPA
PE Automotive
SWAG
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
DAF
DAF
DAF
PE Automotive
VOLVO
ASMETAL
ROTA
ROTA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
PE Automotive
PE Automotive
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
IVECO
IVECO
LEMFÖRDER
IVECO
IVECO
SIDEM
DT
PE Automotive
IVECO
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
SIDEM
DAF
DAF
SIDEM
EVOBUS
DAF
DAF
DAF
RENAULT TRUCKS
STELLOX
STELLOX
SEM LASTIK
SEM LASTIK
SEM LASTIK
SEM LASTIK
SEM LASTIK
SEM LASTIK
SEM LASTIK
SEM LASTIK
RUVILLE
DITAS
DITAS
DITAS
DAF
DAF
BEGEL Germany
BEGEL Germany
BERGKRAFT
BORG & BECK
MOOG
MOOG
FIRST LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
TRW
TRW
DAF
MOOG
DELPHI
CASALS
CASALS
CASALS
SASIC
SASIC
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.